fredag 2. januar 2009

Oslo Maraton 2009 - her kommer jeg!


Fjorårets veddemål mellom min bror Tore og meg selv var hvem som klipte seg sist. Tore har knapt nok klipt seg ennå, så jeg tapte. I år blir det enda verre.
Vi har nemlig meldt oss på Oslo Maraton den 27. september i år.
Slapp av, vi skal ikke gjøre som D'Herrene Thomas Numme og Harald Rønneberg i Senkveld på TV2. I motsetning til dem løper vi nemlig 10 km og ikke 42,195 km. Jeg tror det blir ille nok.
Kona mener jeg må begynne å trene umiddelbart, og tre ganger i uka.
Det kan bli litt av et løft. Jeg har ikke trent på årevis.
Ønsk meg lykke til.
Jeg har en mistanke om at jeg trenger det.

[Oslo Maratons hjemmeside]

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til!! Stolt av dere :-)

Rolf Inge sa...

Lykke til!!
Jeg er imponert og kjenner inspirasjonen fra deres pågangsmot strømme...

Anonym sa...

L.Y.K.K.E. T.I.L.

Anonym sa...

Jeg er mer eller mindre stum - og tror nesten jeg skal legge meg i sympati-trening...

Roy Ervin Solstad sa...

For de som er blitt inspirert er det bare å melde seg på.

Mamma: Stum??? Det tror jeg ikke noe på.