torsdag 23. april 2009

Treningen fortsetter

Som sikkert mange har fått med seg, har jeg begynte et nytt og bedre liv med trening flere ganger i uka. Både innendørs på ellipsetrener og utendørs med løping.

I dag tenkte jeg å ta en annen løype enn den jeg pleier. Det vil si den første delen var som vanlig. Ut Tors vei, til venstre på Bøveien og så følge den helt til hestegården. Der tok jeg derimot inn Fossumveien og løp på grusveien helt til jeg tok av på en sti inn mot Sydskogen skole.

Dessverre var det såpass bløtt og sølete der at jeg innså at resten av løypa hjem ville bli i gangfart ikke i løpefart.

Før jeg kom så langt hadde jeg derimot en snitthastighet på nesten 9 km/t, og bort til hestegården (ca. 2 km fra der jeg startet) hadde jeg brukt minst et par-tre minutter mindre enn jeg pleier.

Dette ser faktisk veldig bra ut, synes jeg. Også fordi jeg merker at de periodene jeg går både blir kortere og færre enn tidligere.

Broren min og jeg har en egen treningsblogg som du kan følge her: http://10ern.blogspot.com

1 kommentar:

Helle sa...

Moro! Stå på =)