onsdag 1. april 2009

Jeg blir reality-stjerne (forhåpentligvis)

NRK-programmet Puls var først ute med å følge utrente nordmenns vei til Sentrumsløpet i mai, men TV2 vil ikke være dårligere. Tirsdag 5. mai går første program i serien "Blod, svette og tårer" av stabelen, et program som ukentlig vil følge utrente nordmenns vei til tikilometeren under Oslo Maraton. Der jeg allerede har meldt meg på...

Etter mange år i media, så har jeg etterhvert fått mange kjente i ulike mediebedrifter rundt omkring i landet, og siden jeg har vært svært aktiv på Facebook, og ofte lagt ut små henvisninger til treningen jeg har startet, så har en av mine venner (eller strengt tatt bekjente) i TV2 tipset de som har jobbet med "Blod, svette og tårer" om meg. I utgangspunktet var de litt usikre på om jeg var rett person, siden jeg allerede hadde begynt å trene, men de ønsket meg likevel til et intervju.

I går var jeg derfor innom TV2 sine lokaler her i Oslo og møtte programleder Kari Jaquesson (bildet), og hun konstaterte raskt at selv om jeg kanskje hadde trent litt i vinter, så var det ingen ting ved utseende på kroppen min som tydet på det. Dermed ble jeg plukket ut som en av åtte til å delta i programmet.

De første opptakene starter allerede rett over påske, så onsdag 15. april skal jeg møte på Toppidrettssenteret på Kringsjå i Oslo for å gjennomgå fysiske tester.

Den eneste ulempen er at programmet sitt mål er at jeg skal springe ti-kilometeren på under en time, ikke på 75 minutter som var målet jeg hadde satt på forhånd.

Fordelen er at jeg nå vil få profesjonell oppfølging, og dermed ha større sjanse til å lykkes.

Ønsk meg lykke til!






9 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til!!!! Dette vil jeg følge med på!
Hilsen Hanne

Kari K sa...

Så utrolig morsomt!!! Ikke minst for alle oss som kan følge med på slitet fra sofaen ;o)

Uansett så må jo proff oppfølging være helt genialt når livsstilen skal legges om totalt. Lykke til!!

Hilsen lillesøs

Anonym sa...

Kjempekult!!! Lykke til!

Tore sa...

Lang nese;)

Paal Christian sa...

Hehe - hadde du møtt Kari J. hadde det _garantert_ vært et bilde av deg og henne sammen her på bloggen... men godt forsøk! :-)

Tonje sa...

Festlig, skatt... Du har ikke en aprilsnarr-automatmelding lagt til også??

Roy Ervin Solstad sa...

Nei, men kanskje til neste år...

Helle sa...

Så ikke aprilspøk?!!?

Da er det jo helt rått.
og for å være ærlig, 10 km på 75 minutter?! prrrrrrffff! ;o)

Helle sa...

hrmpf.... der var jeg litt treg ,.... urgh