onsdag 20. februar 2008

I'm so tired...

... begynner en Beatles-sang. Jeg er helt elendig til aa klare og sove paa fly, og her jeg sitter paa Chiangi Internasjonale flyplass i Singapore med fem timer og 40 minutters transfervindu foer flyet mitt gaar til Bali, saa er det like foer jeg sovner.

Fra flyet gikk fra Oslo tirsdag kl. 12.10 til jeg lander i Denpasar paa Bali kl. 19.10 lokal tid, er det 23 timers reise. Jeg burde finne meg en sofa, men denne loungen har bare stoler, sukk...

...ellers kan det meldes om 28 grader og sol...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei,

jeg drar til Singapore imorgen 22. februar. Har du tips om noen bra hifi-sjapper å besøke? Var du der i anledning hifi, eller annen grunn, hvis det går an å spørre. Du får kose deg på Bali, har vært der 3 ganger selv, digger det.

Mvh. Sture

Roy Ervin Solstad sa...

Jeg satt på flyplassen i 5,5 time, og det var alt jeg gjorde i Singapore. På flyplasen var det i hvert fall ingen hifibutikker