mandag 3. mars 2008

Siste kveld i Asia

Mens klokka kun er rundt 11 hjemme i Norge, er den allerede over sju på kvelden her i Yokohama i Japan. I kveld er også min siste kveld på min to uker lange rundtur i Asia.

Høydepunktet så langt (i hvert fall rent fysisk), kom i dag, da vi tok en tur opp til 69. etasje på Yokohama Landmark Tower. Det 296 meter høye bygget er et av de høyeste i Japan, og utsikten var fantastisk. På kvelden er det derimot minst like flott utsikt nedenfra og opp.

Kveldsbildet ble tatt litt før klokka seks i ettermiddag, mens bildet fra tårnet ble tatt i formiddag. I det fjerne kan du se Yokohama Bay Bridge.

I morgen setter jeg meg på flyet 12.30 lokal tid, og lander på Gardermoen 18.20 norsk tid. Etter to uker borte, og totalt 19 dager siden jeg så familien min, så skal det bli godt å komme hjem.

Ingen kommentarer: